שמור תמונה

חימום הקרוואן בחורף

החורף האמריקאי באזורים הקפואים אינו דומה כלל לחורף הישראלי. הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס והנוזלים קופאים.

כאשר אנו נמצאים בחניון מסודר עם חיבורים, יש לעשות פעולות שונות כדי שהקור לא ישפיע על פעילותנו היום יומית.

בראש ובראשונה אנחנו צריכים לדאוג כי המים הטריים המגיעים מצינור הציבורי יוכלו לזרום בצינור המים שלנו. (צינור הפלסטי הלבן שנועד לספק מים טריים בלבד- לא שטיפה).

כיצד עושים זאת?

ישנם חוטי חשמל מחממים דומה לחוט חשמל רגיל שמתחבר לתקע בנקודת החיבור יש נורית קטנה שמצביעה על הפעילות כאשר מחובר. ) גוף חימום גמיש.

עוטפים את צינור הפלסטיק לכל אורכו בנייר אלומיניום רגיל על מנת ליצור מוליכות גבוהה סביב כל הצינור, מצמידים לו לכל אורכו את חוט החימום ואת שניהם הצינור העטוף בנייר אלומיניום ולידו מוליך החימום, יחד מכניסים לתוך צינור מבודד רחב דופן (כמו הצינורות שיש לנו בדודי החשמל ) שיש לו חתך ורק פותחים אותו ומכניסים לתוכו את הצינור והחוט. קיבלנו צינור מבודד וגם יש בתוכו חוט חימום.

להמחשה אנו מצרפים את הסרטון באנגלית.

גם את הברז עד לאדמה נבודד בסוג אחר של נייר אלומיניום שהוא מכיל גם חומר בידוד. נעטוף את הצינור מהברז עד למוצאות מהאדמה. זה למעשה שתי שכבות נייר אלומיניום שבתוכם חומר מבודד.

יש לבדוק נזילות מים טרם הפעלת חוט החשמל.

יש לדאוג גם שצינור הניקוז של המים האפורים יהיה בשיפוע כלפי הנקז העירוני. במקרה של קפיאה, יש לסגור את השסתום שלהם עד להפשרה.

בתקופת הקור כמו גם בתקופות אחרות יש לאטום בצמר פלדה פתחים ליד הצינורות כדי שעכברים לא יכנסו הביתה. יש להציב גם מלכודות.

מומלץ לשים מד טמפרטורה בתוך התא החיצוני במקומות החיבור למידע כללי על הטמפרטורה בחוץ.

חימום הקרוואן יכול להתבצע באמצעות המזגנים (בקור נמוך הם מפסיקים לפעול) ובאמצעות התנור הראשי העובד על גז. ניתן לתגבר את החימום או להחליף את החימום המרכזי בתנור גז פנימי (לדאוג שיהיה חיבור תקני) ו/או בתנור חשמל. לדאוג להשאיר חלון פתוח ומאווררי תקרה.

חימום המים החמים ייעשה באמצעות הגז או החשמל הרגיל.

מומלץ לשים על חלונות הקרוואן וילונות בידוד (טובים גם לימי הקיץ החמים)

חורף קל נעים וחמים.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות.תגובה חדשה